საქართველოს ტექნიკური უნივერსიტეტის ნიკო მუსხელიშვილის სახელობის საუნივერსიტეტო ბიბლიოთეკა

Niko Muskhelishvili University Library of Georgian Technical University

Normal view MARC view ISBD view

მხატვრული ცნობიერების განვითარების ეტაპები : დიანა ფოცხვერაშვილი ; [ რეცენ. : ვ. ჭიაურელი, ლ. გვასალია. გამომ. რედ. : ნ. ელიზბარაშვილი. ]

by ფოცხვერაშვილი, დიანა.
Published by : თბილისის უნივერსიტეტის გამომცემლობა , (თბ. : ) Physical details: 206. ISBN:9994020781 . Year: 2003
Tags from this library: No tags from this library for this title. Add tag(s)
Log in to add tags.
Item type Current location Call number Copy number Status Date due
წიგნები / Books წიგნები / Books ცენტრალური ბიბლიოთეკა
საცავი 01 / Store 01
18 / 15 (Browse shelf) 970893 Available
წიგნები / Books წიგნები / Books ცენტრალური ბიბლიოთეკა
მხატვრული (დირ.ოთ.) / Director's room
18 / 15 (Browse shelf) 971163 Available
წიგნები / Books წიგნები / Books ცენტრალური ბიბლიოთეკა
ჰუმანიტარული დარ. / Humanitarian hall
18 / 15 (Browse shelf) 978695 Available
წიგნები / Books წიგნები / Books ცენტრალური ბიბლიოთეკა
ჰუმანიტარული დარ. / Humanitarian hall
18 / 15 (Browse shelf) 978696 Available
Browsing ცენტრალური ბიბლიოთეკა Shelves , Shelving location: ჰუმანიტარული დარ. / Humanitarian hall Close shelf browser
174(02) / 2 სამოსამართლო ეთიკა : [რედ.ნ.დ. ერიაშვილი] . 174(02) / 2 სამოსამართლო ეთიკა : [რედ.ნ.დ. ერიაშვილი] . 177(058) / 1 წიგნი - კალენდარი სიყვარულზე : [შემდგ. : ს. ნიკოლეიშვილი, ნ. ანტონოვა-ილურიძე, თ. მარგველაშვილი]. 18 / 15 მხატვრული ცნობიერების განვითარების ეტაპები : დიანა ფოცხვერაშვილი ; [ რეცენ. : ვ. ჭიაურელი, ლ. გვასალია. გამომ. რედ. : ნ. ელიზბარაშვილი. ] 18 / 15 მხატვრული ცნობიერების განვითარების ეტაპები : დიანა ფოცხვერაშვილი ; [ რეცენ. : ვ. ჭიაურელი, ლ. გვასალია. გამომ. რედ. : ნ. ელიზბარაშვილი. ] 18(02) / 3 ესთეტიკა : ლუდმილა ნიკიტიჩ ; [ მთ. რედ. ნ. ერიაშვილი ; რედ.-ბი : ს. ბარამიძე, მ. სულხანიშვილი ]. 18(02) / 3 ესთეტიკა : ლუდმილა ნიკიტიჩ ; [ მთ. რედ. ნ. ერიაშვილი ; რედ.-ბი : ს. ბარამიძე, მ. სულხანიშვილი ].

ფასი : 5 ლ.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//]]>