მარკეტინგის საფუძვლები. : ე. რ. მორდენი.[მთარგმნ. ნანა ქუთათელაძე].
by მორდენი, ე. რ.
Published by : "ეკონომიკური კვლევისა და პოლიტიკური ტექნოლოგიების ცენტრი", (თბ. :) Physical details: 457 გვ. ISBN:9992892323.
Subject(s):
მარკეტინგი.
Year: 2002
Item type | Current location | Call number | Copy number | Status | Date due |
---|---|---|---|---|---|
წიგნები / Books | ცენტრალური ბიბლიოთეკა საცავი 01 / Store 01 | 339.138 / 59 (Browse shelf) | 995025 | Available |
Browsing ცენტრალური ბიბლიოთეკა Shelves , Shelving location: საცავი 01 / Store 01 Close shelf browser
ფასი - 23 გვ.
There are no comments for this item.