მარკეტინგის ბიზნეს-პროცესების უნიფიცირებული და იმიტაციური მოდელირება = Unified modeling and simuliation of business-processes of marketing / გია სურგულაძე, მაია ოხანაშვილი, გიორგი სურგულაძე; საქ. ტექ.უნ-ტი; [რედ. გია სურგულაძე].
by სურგულაძე, გია
Published by : [ტექნიკური უნივერსიტეტი], (თბ. : ) Physical details: 169 გვ. : ცხრ, ნახ. ISBN:9789941143779.
Subject(s):
ინფორმატიკა.
Year: 2009
Item type | Current location | Call number | Copy number | Status | Date due |
---|---|---|---|---|---|
წიგნები / Books | ცენტრალური ბიბლიოთეკა საცავი 01 / Store 01 | 681.5.015 / 6 (Browse shelf) | 975859 | Available | |
წიგნები / Books | ცენტრალური ბიბლიოთეკა კომპიუტერული დარ. / Computer hall | 681.5.015 / 6 (Browse shelf) | 975888 | Available |
ბიბლიოგრ. : გვ. 164-169 ;
ფასი - 6 ლ.
There are no comments for this item.